Sex nya bilder…

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

(6)

Medan jag fortfarande försöker få ordning efter hårddiskkraschen, så kan jag bjuda på sex nya bilder från Mullsjöskogarna. I allt arbete med att katalogisera, gå genom olika mappar och rensa bort förstört material och sedan döpa om återfått material, så blir det ett antal turer ut med kameran också. Att fotografera är det alltid tid för, så enkelt är det…

Första bilden på himmelsljuset är med vidvinkel och infrarött filter. Fjärde bilden på fältharen och älgen är en dubbelexponering där jag flyttade skärpan mellan de två exponeringarna så att det skulle bli en bild där båda djuren är skarpa.

(Bild 1 – Himmelsljus, 2017)
(Bild 2 – Storlom, 2017)
(Bild 3 – Tranan och älvan, 2017)
(Bild 4 – Fältharen och älgen, 2017)
(Bild 5 – Rådjur, 2017)
(Bild 6 – Fälthare, 2017)

4 thoughts on “Sex nya bilder…

  1. Jag säger bara storlommen – Ahhhhhh!!!!!!!!!! =)
    Riktigt stiliga bilder det här Terje, spännande med samspelet mellan älg och fälthare. Inte så ofta man ser det må jag säga. 😉

  2. Fy fan Terje, även med problem är du bäst.
    Jättehärliga, fina bilder.
    Jag vet, inte seriöst men en från hjärtat kommentar.

Kommentera

