Snön har kommit till Mullsjö…

11168 (1)

Nu har snön kommit till Mullsjö. Inte mycket, än så länge, men det fortsätter att snöa idag.

Om knappt två timmar kommer också filmteamet tillbaka för att fortsätta filma. Denna gång om betydelsen av inspiration som jag hämtar rätt mycket från både musik och litteratur. Därefter ger vi oss ut i vinterlandskapet. Tanken är att filma mig när jag fotograferar, både olika landskapsbilder och även olika djur. Där jag arbetar vidare med de tankar och känslor jag hämtat från musiken och litteraturen.

Som det blev även förra gången de var här, så blir det också mycket samtal och reflektioner kring bildskapandet.

(Bild 1 – Första snön, 2016)

4 thoughts on “Snön har kommit till Mullsjö…

  1. Jag är så nyfiken på det där filmandet och ser fram emot att se resultatet, hoppas det blir bra!
    Vad gäller snön så är jag grymt avundsjuk för här är det inte en gnutta snö. Och bilden…ja, den är precis så vintrigt blå som känslan av vinterkvällar och morgnar är, dessa vackra grenar som fångar ens uppmärksamhet.

Kommentera

