Dokumentär om mig…

10356 (1)

Idag blev jag kontaktad för att se om jag skulle vara intresserad av en dokumentär om mig som naturfotograf. Ska bli intressant att se hur detta kommer att utvecklas. Till en början ska vi träffas för att påbörja samtal och diskussioner, antingen nu i sommar eller tidigt i höst. Återkommer med mer information längre fram.

Idag blir det också en radiointervju, åker iväg till studion senare i eftermiddag.

Därefter framåt kvällen blir det en runda i Mullsjöskogarna, för att se vilka trevliga möten vi kan få.

(Bild 1 – Björn, 2005)

10 thoughts on “Dokumentär om mig…

  1. Var försiktig, kontrollera deras bakgrund så du är säker på att de förmedlar en rättvis bild av dig. Lycka till Terje.

    • Ska verkligen bli intressant att se, möter produktionsbolaget första gång nu i juli och sedan tar vi det stegvis därifrån. Det är tal om en dokumentär för tv. 😀

Kommentera

