4 reaktioner på ”…och i kvällsljuset…

  1. Först lärkfalkarna, så typiskt dig Terje att komma med en ännu bättre bild strax efter! 🙂
    Så stämningsfull bild det är med solen i bakgrunden och de två lärkfalkarna sittandes i torrakan. Det här gillas. Så stämningsfullt och effektfullt det blir att få med lite av miljön runt djuren också och inte bara göra ett artporträtt?!
    Den här gillar jag verkligen Terje, snyggt som vanligt! 🙂

    • Tack så mycket Mårten! 🙂
      Hehe, en högst omedveten vana i så fall. När jag la ut den första bilden hade jag ännu inte gjort denna. Men jag hade en vilja att ta mig tillbaka till lärkfalkarna i kvällsljuset för att se vad det kunde bli, om det kunde bli något. Här blev det en bild där siffran 2 återkommer på flera ställen (parkänslan). 🙂

Lämna en kommentar